Wednesday, September 14, 2022

𝗡𝗮𝗸 𝘀𝗲𝗿𝗼𝗻𝗼𝗸 𝗺𝗲𝗻𝘆𝗶𝗺𝗽𝗮𝗻 𝗘𝗺𝗮𝘀


Ada Matlamat - Baru Seronok Menyimpan

Nak seronok menyimpan ?
Kita perlu ada matlamat yang jelas.

Contoh matlamat simpan Emas adalah sebagai :
Dana Kecemasan
Dana Pendidikan Anak-Anak
Dana Persaraan
Dana Haji & Umrah
Dana Perkahwinan
Dana Back-up Business
Dana Pembelian Rumah

Jom Simpan Emas sekarang. Sila hubungi saya atau click link di bawah :..
 
Whatsapp me .. untuk register Akaun Emas .... (free jer)


#turunnaikhargaemas #emas  #publicgold  #FinanceGuru #jombelajar #emas999 #jongkongemas #akaunemasgap #jongkongemas
#kewangan #tipsemas #simpanan

Tuesday, September 13, 2022

Kenali Dinar Emas 999


Kenali Dinar Emas 999
https://publicgoldofficial.com/Asya

1/2 Dinar = 2.215 gram
1   Dinar = 4.125 gram
5   Dinar = 21.25 gram
10  DInar = 42.5  gram

Jom Simpan Emas sekarang. Sila hubungi saya atau click link di bawah :..
 
Whatsapp me .. untuk register Akaun Emas .... (free jer)
http://wasap.my/+60126599945/Akaun_Emas_GAP

https://linktr.ee/syha3110

#turunnaikhargaemas #emas  #publicgold  #FinanceGuru #jombelajar #emas999 #jongkongemas #akaunemasgap #jongkongemas
#kewangan #tipsemas #simpanan

Monday, September 12, 2022

Kenapa simpan emas


Kenapa Simpan Emas ?

Nilai terjamin dalam jangka panjang...

Kekayaan di tangan sendiri...

Aset mudah alih...

Ubat kebocoran wang...

sebagai simpanan untuk dilupakan...

Aset fizikal mampu milik...

Jom Simpan Emas sekarang. Sila hubungi saya atau click link di bawah :..
 
Whatsapp me .. untuk register Akaun Emas .... (free jer)


#turunnaikhargaemas #emas  #publicgold  #FinanceGuru #jombelajar #emas999 #jongkongemas #akaunemasgap #jongkongemas
#kewangan #tipsemas #simpanan

TIPS SIMPAN EMAS


Tips Simpan Emas

1) Target simpan 1 gram sebulan sebagai forgotten saving

2) Setiap kali dapat gaji, terus beli 1 gram

3) Beli emas melalui kaedah Akaun Emas GAP

Terus konsisten menyimpan sehingga matlamat tercapai.

Jom Simpan Emas sekarang. Sila hubungi saya atau click link di bawah :..
 
Whatsapp me .. untuk register Akaun Emas .... (free jer)


#turunnaikhargaemas #emas  #publicgold  #FinanceGuru #jombelajar #emas999 #jongkongemas #akaunemasgap #jongkongemas
#kewangan #tipsemas #simpanan

Sunday, September 11, 2022

Jangan simpan emas untuk kecemasan


Jangan Simpan Emas Untuk Kecemasan..

Simpanan kecemasan perlu disimpan dalam bentuk wang tunai..

Namun Jika susah sangat nak cukupkan dana kecemasan dek kerana selalu bocor..
Maka, bolehlah pertimbangkan emas sebagai simpanan...

Jom Simpan Emas sekarang. Sila hubungi saya atau click link di bawah :..
 
Whatsapp me .. untuk register Akaun Emas .... (free jer)


#turunnaikhargaemas #emas  #publicgold  #FinanceGuru #jombelajar #emas999 #jongkongemas #akaunemasgap #jongkongemas
#kewangan #tipsemas #simpanan

Kalau Tak Paksa Tak Jadi


Tak Paksa Tak Jadi...
https://publicgoldofficial.com/Asya

Pesan seseorang, simpanlah emas. Katanya paksa diri beli emas.
Suatu hari nanti, di saat kewanganmu diuji, gunakanlah emas itu.
Jangan sesekali memudahkan untuk berhutang...

Kini semua orang mampu simpan emas, boleh beli sikit-sikit dan simpan.

Jom Simpan Emas sekarang. Sila hubungi saya atau click link di bawah :..
 
Whatsapp me .. untuk register Akaun Emas .... (free jer)
http://wasap.my/+60126599945/Akaun_Emas_GAP

https://linktr.ee/syha3110

#turunnaikhargaemas #emas  #publicgold  #FinanceGuru #jombelajar #emas999 #jongkongemas #akaunemasgap #jongkongemas
#kewangan #tipsemas #simpanan

Saturday, September 10, 2022

Bila kita simpan emas


Bila Kita Simpan Emas...

Beli Emas duit tak habis. Sebab emas pun duit jugak. Tapi dalam bentuk yang lebih baik.

Bila simpan dalam bentuk emas, simpanan bertahan lebih lama dan susah nak bocor.

Bila kita simpan emas, otak kita tak akan fikir untuk berbelanja. Kita tak akan
menjualnya, melainkan untuk tujuan yang benar-benar mendesak ataupun menguntungkan.

Jom Simpan Emas sekarang. Sila hubungi saya atau click link di bawah :..
 
Whatsapp me .. untuk register Akaun Emas .... (free jer)


#turunnaikhargaemas #emas  #publicgold  #FinanceGuru #jombelajar #emas999 #jongkongemas #akaunemasgap #jongkongemas
#kewangan #tipsemas #simpanan

Jangan Tunggu Duit Lebih Baru Nak Simpan..


Jangan Tunggu Duit Lebih Baru Nak Simpan.

Simpanan buka soal gaji besar atau kecil, tapi soal keutamaan.
Utamakan simpanan dulu, belanja selebihnya. Kalau ikut keinginan untuk
berbelanja, berapa banyak duit pun tidak akan pernah cukup... 

Nak simpan duit, jangan tunggu duit lebih. Kalau nak tunggu lebih, sampai
bila-bila pun tak akan ada duit lebih. Nak simpan memang kena PAKSA.
Paksa sampai rasa selesa.

Jom Simpan Emas sekarang. Sila hubungi saya atau click link di bawah :..
 
Whatsapp me .. untuk register Akaun Emas .... (free jer)


#turunnaikhargaemas #emas  #publicgold  #FinanceGuru #jombelajar #emas999 #jongkongemas #akaunemasgap #jongkongemas
#kewangan #tipsemas #simpanan

Friday, September 9, 2022

Usah beremosi


Usah beremosi bila tengok harga emas

Beremosi tengok harga emas turun naik dalam jangka pendek ?
Tapi yang pasti, dalam jangka panjang, ianya pasti naik.

Harga emas tak akan kembali kepada harga emas 10 tahun yang lepas.
Kita akan rasa harga 10 tahun yang lepas sangat rendah berbanding sekarang.

Tapi... 10 tahun akan datang, skrip yang sama akan berulang jika anda tidak
mulakan simpanan emas sekarang.

Jom Simpan Emas sekarang. Sila hubungi saya atau click link di bawah :..
 
Whatsapp me .. untuk register Akaun Emas .... (free jer)


#turunnaikhargaemas #emas  #publicgold  #FinanceGuru #jombelajar #emas999 #jongkongemas #akaunemasgap #jongkongemas
#kewangan #tipsemas #simpanan

Thursday, September 8, 2022

Anda Ada Masalah Macam Ni Tak ???

 


Anda Ada masalah camni tak ?

https://publicgoldofficial.com/Asya


Simpan duit, semakin simpan semakin sikit. sebab terguna.

Simpan duit asyik nak belanja. Kerja dah bertahun tahun, tapi

tak ada simpanan. 


Solusinya :- Nak simpanan bertahan lama, duit mesti ditukar dalam bentuk emas.


Jom Simpan Emas sekarang. Sila hubungi saya atau click link di bawah :..

 

Whatsapp me .. untuk register Akaun Emas .... (free jer)

http://wasap.my/+60126599945/Akaun_Emas_GAP



https://linktr.ee/syha3110


#turunnaikhargaemas #emas  #publicgold  #FinanceGuru #jombelajar #emas999 #jongkongemas #akaunemasgap #jongkongemas

#kewangan #tipsemas #simpanan

𝗡𝗮𝗸 𝘀𝗲𝗿𝗼𝗻𝗼𝗸 𝗺𝗲𝗻𝘆𝗶𝗺𝗽𝗮𝗻 𝗘𝗺𝗮𝘀

Ada Matlamat - Baru Seronok Menyimpan https://publicgoldofficial.com/Asya Nak seronok menyimpan ? Kita perlu ada matlamat yang jelas. Contoh...